#carsxhype

Amazing! Photo via: @i_s80  Photo taken by: Cr. I Thuch Owner: @mommix

Amazing! Photo via: @i_s80 Photo taken by: Cr. I Thuch Owner: @mommix

volvoftw #volvo #sweden #swedish #stanced #stancenation #volvonation #cars #illest #fatlace #carsxhype #function #speed #volvospeed #lowered #lowerstandards #canibeat #fresh #stanceworks #stance #blacklist #form #formandfunction #clean #royalflush #hellaflush #volvostance #volvoftw

sunnybakalov @albertisaqt

albertisaqt @sunnybakalov pure sex

lowballerscrew #hellaflush #static #cambergang #slammed #workwheels #illest #fatlace #slammedsociety #canibeat #stancenation #stanceworks #lowerstandards #lowandstanced #loweredlifestyle #jdm #jdmgram #hondatuning #speedhunters

pokemonphil 😍

stealthfoo 2 sick πŸ™Œ

___boobs_ @hrpfg2

frsh_fg2 That's right there by gatten sushi? The new apartments

snkrwiz Yea exactly @frsh_fg2

danpotato πŸ‘

snkrwiz Photo cred: @adriean_

adriean_ #datwetwet #semengang

snkrwiz #supremesociety #scionvip #sciontc2 #stancenation #staytilted #carsxhype #cambergang #canibeat #lowballersjp #lnscrew #leonhardiritt #bobsyrunclecrew

snkrwiz #needsmorelow #nardi #ncstancehouse #lowandstanced #loweredlifestyle #livlow #lowlife #legitjapan #hellaflush #scionmonogram #staytilted #slamdistrict #scionvip #highclassapproved

It was raining... #nissan #nismo #240sx #180sx #200sx #silvia #sileighty #sil80 #sil40 #silforty #kouki #schassis #jdm #FlyWithTheGang
β˜† #AkaiKaze #RedWind β˜†
β˜† #CarsXHype @carsxhype β˜†
β˜† #MidnightReign @officialmidnightreign β˜†

It was raining... β˜† β˜† β˜† @carsxhype β˜† β˜† @officialmidnightreign β˜†

thatbluefg2 I know I love my stockies i wish I could rebarrell them @robbie_fredeman21

bagged_fg2 Ohhh man... Stock wheels x9 with concave. NEEDS TO BE DONE

thatbluefg2 They have a little concave as they are! Imagine a 17x9.5+15(battles specs) I would pay 1500 for them!! @bagged_fg2

thatbluefg2 #lowclassmilitia #baggedcivic #baggedsi #bagriders #dorbritzdesigns #airsoceity #airedout #airlift #siclub #carsxhype #underestimated #carporn #stancenation #stanceworks #loweredstandards #spocom

thatbluefg2 This was right before the meet lol u should have gotten there earlier!! @jimmychangaaa

jimmychangaaa @thatbluefg2 im just playin haha we need a shoot together though when we both get our wheels on πŸ˜πŸ˜‰

thatbluefg2 Yes we willllll @jimmychangaaa

FReSh graffiti background πŸ‘Œ

FReSh graffiti background πŸ‘Œ

rudiris #rudiris #hotlava #scion #frs #rawdriving #toyota86 #gt86 #brz86aus #brzgram #frsworld #fr3shnation #lowerstandars #sportcars #speedhunters #stance_daily #scionracing #scionlife #artwall #graffiti #gt86 #static #stancenation #brz86aus #carswithoutlimits #carsxhype #carporn #dope #fresh #jdmgram #teamdrp

Saw this on carsxhype.com on meng coverage @carsxhype Ty! #carsxhype #gerlewis #cxh #fatlace #illest #350z #nissan #rpf1 #gerlewisphotography #prayforph

Saw this on carsxhype.com on meng coverage @carsxhype Ty!

My #wcw ε†·ι…·γͺι­‚ 
#honda #prelude #bb6 #lude  #meatyfitment #cxh #carsxhype  #SimplySick  #TanginamoLifestyle #RuthlessSoul #MidnightReign #FlyWithTheGang #bballiance #preludenation #preludesociety #ludeylove #jdm #vtec #vtecnation #norcalcars

My ε†·ι…·γͺι­‚

ismaaeeelg You have a dope ass lude man πŸ™Œ @marksouli

olego_bb6 So sick bro im in love with this lude β™‘

marksouli Thanks broskies! @ismaaeeelg @olego_bb6 ✌😊

The moment you shit your pants from how close you parked near a curb 😱 #closeone #canibeat #carsxhype #dailyslammed #workwheels #perfectfitment #stancenation #stancedtc #wrongfitmentcrew #lowerstandards #lowlife #rch #ratchetcarhomies

The moment you shit your pants from how close you parked near a curb 😱

Setting up @carsxhype @gerlewisphoto and @2fresh_z3 with custom #decals !! Direct msg us for a quote! #the #thehigherechelon #becomeunique #streetart #carsxhype #junglefever #aboutthatlyfe

Setting up @carsxhype @gerlewisphoto and @2fresh_z3 with custom !! Direct msg us for a quote!

You know just chilling at memory fab with @memoryfab @gerlewisphoto @mtechnica_denny #memoryfab #mtechnica #carsxhype #autornd #prolightauto #mazdafitment #fittedmazda #stancenation #wagonsteez #wagonlife #wagon #protege5 #protege #mazda_stance #mazdasociety #styleoverconfort #static #wagonlife

You know just chilling at memory fab with @memoryfab @gerlewisphoto @mtechnica_denny

rar40941 @dieverse_211 thanks man there are just a couple things I still want to do with it

dieverse_211 Should look sick when u finish it up yo by any chance when u had ur 18" xxr did u have trouble wit rubbing? @rar40941

rar40941 @dieverse_211 not really cause they weren't as wide. I rub more now cause they are an inch wider lol

dieverse_211 @rar40941 really? I got 18x8.5 on mine n i rub a shit load on turns wat do u suggest?

rar40941 @dieverse_211 more camber or roll and pull fenders

rar40941 Rubbing is part of the game man lol

dieverse_211 @rar40941 my rears cambered a bit on my pro5 my fronts just dropped ima go get em rolled the right way n see what happens man lol i know it is but the way it rubs now i dnt think it should b lmfao

rar40941 @dieverse_211 ya try that then go from there

Oldie but goody... (^^)#nissan #nismo #240sx #180sx #200sx #silvia #sileighty #sil80 #sil40 #silforty #kouki #schassis #jdm
β˜† #AkaiKaze #RedWind β˜†
β˜† #CarsXHype @carsxhype β˜†
β˜† #MidnightReign @officialmidnightreign β˜†

Oldie but goody... (^^) β˜† β˜† β˜† @carsxhype β˜† β˜† @officialmidnightreign β˜†

It's a love hate type of thing | picture by @justinfriday | #nissan #nismo #300zx #fairladyz #z32 #carsxhype

It's a love hate type of thing | picture by @justinfriday |

vincent_z32 Where'd you get that rising sun sticker from?!

thanigg_jay @vincent_z32 I made it

sweetlove20 @thanigg_jay hey text me I have to ask you something haha

β€’StaticπŸ’ŽStanceβ€’ #350z #z33 #lowprofile #lowerstandards #cambergang #tanginamolifestyle #lowerlimits #carsxhype #strictly_gz #loweredlifestyle #slammedsociety #canibeat #stanceformation #dapper #illest #fatlace #inspireusa #royalstance

β€’StaticπŸ’ŽStanceβ€’

franzdb31 How long have you had ur car?

jedh_z33 Less than a year @franzdb31

franzdb31 Was that Manny's? The small filipino dude? He had the same color and wheels and set up.

jedh_z33 Nah bro @franzdb31

franzdb31 Oh aight

jedh_z33 just got the wheels 2 weeks ago @franzdb31

franzdb31 Nice.πŸ‘ they look good on 350s

jedh_z33 Thanks man @franzdb31

Now a trip over to our other sponsor @memoryfab

@rar40941 @mtechnica #mtechnica #cxhshowcrew #carsxhype #memoryfab #customwheels #multipiece #2piece #3piece #realwheels #rarewheels #work #vs-ss

Now a trip over to our other sponsor @memoryfab @rar40941 @mtechnica -ss

tl_travis Tfti!!!

lil_bill4 @lownslow_jdm ... Those teal ones tho !

thatjuandude_22 I wish I was there:(

gerlewisphoto I believe their @irvduhbarber 's old wheels

irvduhbarber @gerlewisphoto lol nope, I still got my set

Oh, should I do an artwork (^-^)#nissan #nismo #240sx #180sx #200sx #silvia #sileighty #sil80 #sil40 #silforty #kouki #schassis #jdm #hokusai
β˜† #AkaiKaze #RedWind β˜†
β˜† #CarsXHype @carsxhype β˜†
β˜† #MidnightReign @officialmidnightreign β˜†

Oh, should I do an artwork (^-^) β˜† β˜† β˜† @carsxhype β˜† β˜† @officialmidnightreign β˜†

archvilliankevin That's pretty cool. I would use it as a house decoration haha.

ich_liebe_bmw Would make a cool TV stand @archvilliankevin

njtheguywitharedsil80 @archvilliankevin i'll use it as a shelf lol

Scroll to Top