#dasok

missin u pepperoni #squaready

missin u pepperoni

@user #cometoschoolsilly

@user @user #CantBecausePseudoTumorCerebri

@user @user #IReallyWantToThoughITriedYesterdayButItDidntGoWell

@user #nigga

@user #datsoundsawfulimsrry

@user @user #dasok

@user #dontdiegetbetter

@user @user #imtryingdawgillprobablybetheretomorrow

@user What is that? It looks heavenly!

@user @user it'd a Banana split frappaccino

@user *its

MONOCHROMĒDREAMZ | design by: me / faded n' color by: @user #monochromatic #chromatics #ultrafaded #colormemaybe #maybehesbornwithit #maybeitsmaybelline #notaselfie #indulging #inmyself #noshame #mebyme #manbun #youthinkyoucan #butyoucant #woop #dasok #doyou #watchme #bunshun

MONOCHROMĒDREAMZ | design by: me / faded n' color by: @user

@user 👌

@user @user I wanna get him from the back 💁

@user Lemme....

@user @user

@user Okay 😜

@user Ain't nobody lookin at that fresh cut boo

@user @user ha! let the eyes wonder

@user When one door closes...this one opens #bum

#WCW happy birthday even tho you're only 0-20% sure that I'm your friend #dasok #icu 🙊😘💜

happy birthday even tho you're only 0-20% sure that I'm your friend 🙊😘💜

@user Photo credzzzzzz

@user ^^

Almost out of pudding cups hmmmm k cri #pudding #gone #cri #grunge #ofwgkta #dasok #buy #moar #lyke #whocares #food #pls

Almost out of pudding cups hmmmm k cri

@user Way type of pudding

@user *wat

@user Chocolate @user

@user @user I only do lemon

@user Ummm....you need to see a tongue doctor cuz das nasty @user

@user @user no chocolate pudding is nasty

#dasok #scarface #we'llgetyanexttime #gopats #:(

'llgetyanexttime #:(

@user Nooo... Dolphins

@user 👎

@user You're gonna treat ur boyfriend like that!?? @user

@user Lol my boyfriend I but that shirt I hate!!! @user

opened my locker to find this sweeeet #actofkindness . words got me like 😭😭 #but$$isntevenforme#dasok

opened my locker to find this sweeeet . words got me like 😭😭 $$isntevenforme

@user Ooohh respect 🙏

@user who was this from wtfffff

@user ARE YOU BETTER NOW @user

@user sorta @user

@user I found my diaper and now I'm laying in bed feeling really lonely because I shut down Surface @user @user like

@user 😢 can you turn it back on??

@user Idk yet HAHAHAHA called Havo like 12 last night @user

@user Hahaha 😂 he would have appreciated that! I hope it gets turned back on

Baby girl just curled up and went to sleep 😊 little old fart #dog #puppy #sheolddoe #dasok #iloveher #zero

Baby girl just curled up and went to sleep 😊 little old fart

Throwin it back. #miata #mx5 #medition #lowlife #diamondracing #miatabook #topmiata

Throwin it back.

@user #PoorTop #PeopleBeFuckedUp

@user #dasok #ifixedit @user

@user Looking good

@user @user

How blessed am I to stay up doing something I love

How blessed am I to stay up doing something I love

@user #optimisticshit #allnightertho #dasok #atleastitsnotcalc #orphysics

@user studying product design?! so am i 😜 with u on dat all nighter sista

@user @user hayy all nighter🙋are u an ID major??

@user we call it product design but basically its the same 😏

@user Yaasssss.

boardy crew 👌 #5stars #rollcall #boardybarn #sundayfunday #dasok

boardy crew 👌

@user That place rules!

@user NO NO NO NO NO! #FOMO 😩😩😩😩

@user Saaame ^^ Immediately regretting not coming 😡

@user Fact 👆 WERE GOING STREAKING BRING YOUR LONG GREEN SKIRT

@user I think I should get a FOMO tattoo

stage one / cant wait to actually move into my own house #gottawaitanotheryear #dasok #patience

stage one / cant wait to actually move into my own house

Cupcake by Gremlins #blueberry #cheesecake #dasok

Cupcake by Gremlins

This baby finally came in the mail..Still feels unreal. Years of hard work and dedication to earn this piece of paper right here. For those who always lifted me up and encouraged me..I'm forever grateful. Andd for those who continuously put me down..IN YO FACE, BITCHES! #success #love #graduate #diploma #love #itssobeautiful #iCried #dasok #gay #instagay #instalove #bachelors #onestepcloser #glory #startedfromthebottomnowimhere #literally #lol #instamood #grateful #educated #princessout

This baby finally came in the mail..Still feels unreal. Years of hard work and dedication to earn this piece of paper right here. For those who always lifted me up and encouraged me..I'm forever grateful. Andd for those who continuously put me down..IN YO FACE, BITCHES!

@user FRAME THAT SHIT!!!! @user

@user @user your middle name is Matthew?

@user So proud of u! @user

@user Sam ur so funny! Out of all that, that's what u get

@user Nice

@user Congrats chrisss!!!! :)

@user Congrats chris 🙌

Ending my summer with a bang! #tropo #sunsetseeker #onelastcast #geevumKealoha

Ending my summer with a bang!

@user Looked small from the top, pullin um up..wasn't so small lol. Bugga had weight! #60plus at least

@user Nice wun

@user @user yeee thank you!

@user @user bra I hope so!

@user @user maharloz bu!

@user Lucky pole stand? Hahahah yessaaa!

@user Nope the #luckypolestand only catch papios. I had to find different pole stand that catch uluas. Lol #66lbs @user @user

@user Finally one real #ulua hope he done with the #papios @user @user haha

OK SO this is a slide show of the asanas I really struggle with, like they feel hopeless most of the time. Below I write my experiences with them⬇️⬇️ I'm pretty sure I'm the only one that will actually read the whole post🙊🙊 Kapotasana➡️ the amount of strength your back has got to have for this is 😱😨😨😨😱. You have to control yourself on the way down and take your time to fully get into the posture and get into it properly. Then once you're in it you have to GET BACK UP. which is so hard because you've already put so much effort getting into it! YEA SO this is the first picture in the slideshow and it's a back bend i want to perfect😎 but that's gonna take a while #DasOk

Urdhva kukkutasana➡️so this is basically crow pose but your legs are in a lotus position. You can get into it from headstand then crossing your legs and coming down onto your arms and then lifting up to

OK SO this is a slide show of the asanas I really struggle with, like they feel hopeless most of the time. Below I write my experiences with them⬇️⬇️ I'm pretty sure I'm the only one that will actually read the whole post🙊🙊 Kapotasana➡️ the amount of strength your back has got to have for this is 😱😨😨😨😱. You have to control yourself on the way down and take your time to fully get into the posture and get into it properly. Then once you're in it you have to GET BACK UP. which is so hard because you've already put so much effort getting into it! YEA SO this is the first picture in the slideshow and it's a back bend i want to perfect😎 but that's gonna take a while Urdhva kukkutasana➡️so this is basically crow pose but your legs are in a lotus position. You can get into it from headstand then crossing your legs and coming down onto your arms and then lifting up to "crow". Or you can start at lotus and lift your legs up onto your arms which is crazy core. This is the second picture in the slideshow and I was TRYING to get into the asana from headstand but did not succeed Koudiniasana A➡️ and I thought side crow was hard ❗️ This is tough, when I attempted it I stuck in there for a second or two then fell out of the position. This is the third picture in the slideshow Galavasana➡️so I love this one because it forces me to really stretch my hips beforehand. I need to remember to take it slow in this one and not rush to get my leg up in the air because that's where I always fall out. This is the 4th picture in the slideshow Bakasana(aka Crow Pose)➡️ so this posture is relatively easy. I have my good and bad days with this one. I'm working on straightening out my arms, the picture shows the furthest my arms have straightened and I was so happy I captured the moment. 5th picture in slide show Torso through legs➡️My goal is to be confortable with my legs behind my head and I'm working on all variations of it. I'm determined to get better at it😈 6th picture in slideshow Continued below in the comments⬇️

@user L Sit➡️OH MY. People here on Instagram make this look sooooooo easy!!! It's absolutely hopeless for me and I don't feel it in my core, only my quads so then they end up cramping up and it's no fun😡 7th picture in slideshoW. AND DAS IT MY BIGGEST CHALLENGES AT THE MOMENT. Obviously there's more but these felt like a good bunch to put together. Congratulations to me for my longest post ever😌😌😌😌😌

@user get 600 followers and get a free app! @user @user @user @user @user @user@user @user @user @user

@user :D

@user Awesome 👍👌

@user #active #healthychoices #determination #diet #bodybuilding #strong #training #tflers #fit #healthy #fitnessaddict #instagood #tagsforlikes #train #health #practicedaily #takemeback #inspire #bali #fitspiration #activeliving #yogagram #fitfam #backbend #inversionjunkie #inversion #ubud #yogi #igfitgirls

@user Great!

@user Wow!

#TBT to yesterday when I wasn't allowed to post this cause

to yesterday when I wasn't allowed to post this cause "people will think we're together" I say let's give em something to talk about..🎶😂 @user

@user Mhmmmmm 👭

@user <3

@user Lmfao 😂😂😂 gossip queens always have something to say

@user #cakecakecake

@user #teamjohn @user

@user @user 😂

I love the hell out of #chocolatechipcookies #ohya #immagetstucklikethis #dasok #itsworthit

I love the hell out of

sick of the charlie pics yet? #dasok #idc #charliedawg #charlie4ever #gsd #gsdofinstagram #bestie #sweepypuppy

sick of the charlie pics yet?

Scroll to Top