#goodcunt

5months until my bro is home!!!! #fortunecookie #goodcunt

5months until my bro is home!!!!

Sunday beer pong.  #goodcunt #sundaypong

Sunday beer pong.

@user looks like someone cleaned the whole table! haha πŸ˜‚β˜Ί

@user Yeah me and callan did

MY BEST FRIEND!!! been in my life for over 10 years and I love him @user #goodcunt#bestcunt #boozecruise #doublejacksandcoke #jackdaniels #love #myboy

MY BEST FRIEND!!! been in my life for over 10 years and I love him @user

One more from today. Standing like a flog and getting my Chinese on 😳 Having a ball with @user though. It reminds me of the good old days ( 2010) when I first came here. God I struggled back then. Wouldn't trade those times for anything though. Learnt so much! #GoodCunt #CheersMate #ThankYou πŸ™ŒπŸ‘Š

One more from today. Standing like a flog and getting my Chinese on 😳 Having a ball with @user though. It reminds me of the good old days ( 2010) when I first came here. God I struggled back then. Wouldn't trade those times for anything though. Learnt so much! πŸ™ŒπŸ‘Š

@user Look at me ! I am fat cunt ha !! @user

@user Andri, gordito !!!!! @user @user

@user πŸ‘ŒπŸ‘

@user β˜πŸ‘βœŒ

@user Mas, kim Azhkenazky do you rememmber? Hihi

La famille #nonavwheresbin #pitbull #johnnydash #squad #goodcunt

La famille

@user so fresh.

@user Pitbull looking cunt @user

"This is not good bye this is see you later" - quote James Brosnahan

@user Fuck off

@user Shit cunt @user

This guy goes back to Australia today and it makes me sad that I won't hear his insults and banter anymore πŸ˜ͺ until next time ya cunt! ❀️ @user #leezy #wizardofoz #thatsnotaknife #thisisaknife #bsd #goodcunt

This guy goes back to Australia today and it makes me sad that I won't hear his insults and banter anymore πŸ˜ͺ until next time ya cunt! ❀️ @user

@user Love ya Harry! Till next time my brother ✌️

@user Hahahaha @user see ya soon crocodile man

@user Fuck are you talking about see you soon I see you like once every two years @user

@user @user HAHAHA I see you every day on my wall in my bathroomπŸ˜‰ lol nar im in SA from 28th to 5 jan bro

@user Hey HEY !! hahaha πŸ˜‚

@user @user

@user 🐊πŸ”ͺ

@user @user.16

Washed the 32 !!
#yeam8tey #goodcunt #ilove32

Washed the 32 !!

@user Fixed?

@user Na m8 still damaged @user.xx_

@user Yeah m8

@user follow me please :)

This guy helps two weeks go quick!! #goodcunt #coronas #helovessummer #goodweekahead @user

This guy helps two weeks go quick!! @user

@user #vampire

@user Half your beard is missing

#livo aka #thedoctor aka #springlegs loves a #alleyoopfrontsideair cos he's a #goodcunt yewwwww

aka aka loves a cos he's a yewwwww

Back to reality. 
killer weekend with all the fellas and met some cool Americans.  Fuck yea!!
#dirty2 #hitnsandpit #hitandspew #giver #goodcunt

Back to reality. killer weekend with all the fellas and met some cool Americans. Fuck yea!!

@user Rad hangin with you dude!

@user Yewww

@user 🐢🐢Hello, great camera rollπŸ’―πŸ’―

@user Raleigh? Didn't even realise I must have driven with you!

@user Yea dude Raleigh @user

Wanaka at its best #goodcunt

Wanaka at its best

Was good seeing the Nickster again this week, not sure he was expecting this though ☺️ πŸ‘¬ #goodcunt

Was good seeing the Nickster again this week, not sure he was expecting this though ☺️ πŸ‘¬

Caught up with Pete today at his missus birthday party.He's settled down a bit now after marrying a Chinese hooker. #peterhore #serialpest #goodcunt

Caught up with Pete today at his missus birthday party.He's settled down a bit now after marrying a Chinese hooker.

@user That's u in 5 years

That power chuck @user  #yardie #21 #powerchuck #goodcunt #intheree #goinghard #tui #howitsdone #makarasfinest

That power chuck @user

@user Good man drinking after he spewd it back into glass haha

@user I know it was pretty rough to watch @user

@user He vomited in the yardie and then went to drink it again haha ew

Blacker than Wesley Snipes, still a #goodcunt

Blacker than Wesley Snipes, still a

Scroll to Top