#hoopdie

Oh yah!! She's coming along great, slowly but that's what makes it that much more exciting #elcamino #carparts #interior #burgundy #BackYardBoogieHydraulics #underconstruction #hoopdie #elcamimi

Oh yah!! She's coming along great, slowly but that's what makes it that much more exciting

@user What kind of paint did you use

@user That shit is going to look sick

@user Whaaaaa any new updates on the whip?

@user @user nah just this playa. I'm trying to start the interior.

Next stop the junk yard. #uhhhnope #uhhnope #uhnope #ricer #rice #cars #hoopdie #hoopdy #trash #terrible #fail #silly #fullretard #stupid #fml #epicfail #honda #dodge #mitsubishi #meme #niggasbelike #pontiac #chevy #likes

Next stop the junk yard.

@user #koosh lol @user

@user 100% Fuck no. @user

@user @user more like 100% fuck yes lols jk!

@user 100% fuck no @user

Im just going to take out my bugatti. 
#uhhhnope #uhhnope #uhnope #ricer #rice #cars #hoopdie #hoopdy #trash #terrible #fail #silly #fullretard #stupid  #fml #epicfail #honda #dodge #mitsubishi

Im just going to take out my bugatti.

@user @user

@user @user lmao. Thats a nice 3000gt

@user Is that an integra with a extended bumper and a paint job

@user @user

@user Thats a pontiac gtoπŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… @user @user

@user No its a mitsubishhi

@user Its obviously a bugatti

@user You wish...

Gotta do what you gotta do. 
#uhhhnope #uhhnope #uhnope #ricer #rice #cars #hoopdie #hoopdy #trash #terrible #fail #silly #fullretard #stupid

Gotta do what you gotta do.

@user @user -.-

@user @user

@user @user

@user @user πŸ˜–πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­

@user @user 's first car πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

@user @user._.lopez

@user @user this is beautiful πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

@user @user

You already know #hoopdie #fuckit #urbandictionary

You already know

@user Thought you were going to sell it? 😳

@user @user this ain't mine. I got the camaro. This is Drew's bird.

My Sunday driver #1996 #Ford #F150 #SingleCab #StickShift #Hoopdie #Beater #WorkTruck #Fun @user

My Sunday driver @user

@user Looks like fun!

@user U ride that truck ❀️❀️❀️

@user Drive*^😜

A little ODee you think? #Green #Hoopdie #ConeyIslandAve

A little ODee you think?

@user Buy it!!

@user @user

@user @user just fine

@user #madeit from #seattle to #texas #buick #century #buickcentury #nice #lil #hoopdie #swag #crosscountry #cross-country #classiccars #v4engine

Rollin shot of mayor dent #harveydent #2face #clowncar #lookslikeimstandingstill #mk2 #jetta #hoopdie

Rollin shot of mayor dent

@user Haha wicked. Im rockin the different color doors too bro

@user Haha it is just a temporary solution, I'm gettin a replacement door for the rear tomorrow then it will be going all one color. Not a professional job by any mean but it will be all one color

@user @user

@user I understand ya man! Im shit out of luck. Havent found two rear doors yet. What color are you painting yours? Mines going alpine white once all the holes are filled hahahah

@user I was thinking powder blue but I may just mix 3-4 colors together and see what I get haha @user

@user Theres an idea! Mk2s look good with any color!

@user Except yellow jetta's

Scroll to Top