#newfad

Duck lips as I wait for Ryan to cook me some buffalo veggie nuggets haha such a good boyfriend in law♡ haha #BoyfriendInLaw #newfad #bestiesboyfriend

Duck lips as I wait for Ryan to cook me some buffalo veggie nuggets haha such a good boyfriend in law♡ haha

About to tear some faces off #newfad #cagerage #octopicks

About to tear some faces off

@user #longarmbar

Tooo much pre workout got me tweeking out while I wait for @user to train. Ahhh early sesh lets goo!! #weirdo #bodybuilding #newfad #trainhard #gethuge #unrecognizable #bodybuilder #tomuch #preworkout #tweekedout

Tooo much pre workout got me tweeking out while I wait for @user to train. Ahhh early sesh lets goo!!

@user @user so have I!! Idk what I was thinking!!!

@user Looooool you're like a younger, less drunk Johnny Depp 😂

@user You're a nut!! Hahahha!

@user No Mexican accent this time? Lmao

@user @user hahaha I freakin shoulda done the scar face voice!!

@user @user haha pre workout....it'll get Ya! Haha

@user And I can't post my video?! #LetItGo #LetItGo 😂😂

@user @user haha noooooo

@user Awesome! Has Emjae wanted to try this yet?

@user @user she asked for it today. Then freaked out. Lol!

@user I've always wanted to try the hair chalk. Where did you get it? Is a good that it washes out easy?

@user @user you really can get it anywhere. I got this great pallet at urbanoutfitters a while back with a ton of colors. With our light hair it may take one or 2 washes to get it ALL out. But it's not permeant.

@user I have also heard that you can just use an oil based chalk from Michael's or any craft store. I've heard that those will work just the same. So grab a 40% off coupon and head to Michaels! @user

@user Oh nice, I will have to give it a try. I never thought of that....thanks😉

So this is the recipe for the much talked about Bullet Proof Coffee! The bf coffee is believed to be high in fats n proteins. So far not a very good response..but its trending for sure! Waiting to get my hands on it..it sounds weird though. 
#bulletproofcoffee #coffee #coffeeaddict #coffeelover #latesttrend #trending #newfad #instapic #picoftheday #letstry #fun #weird #caffeine #recipe

So this is the recipe for the much talked about Bullet Proof Coffee! The bf coffee is believed to be high in fats n proteins. So far not a very good response..but its trending for sure! Waiting to get my hands on it..it sounds weird though.

A little #saltroom visit on my day off.. This place is the real deal! #newfad #breatheright #skintreatment 🙌🙌😍

A little visit on my day off.. This place is the real deal! 🙌🙌😍

@user How was it

@user @user it was like I rolled around in sand... But I loved it...

@user Never heard of it, what is it ? @user

@user @user it's good for ur skin/allergies/respiratory stuff .. It's basically a hypoallergenic room that ventilates salt water... U sit in it for 45 min at a time and when ur done ur entire body is covered in salt lol

And she looked on..
#gearingupfortheevning #amethyst #upcloseandpersonal #reallylonghashtags #ilikedit

And she looked on..

@user @user Looks like you're gazing into the abyss! 🌀😁 #dontoverstuffyourhashtagsbro !

@user @user LOL #newfad #willtaketimetocalmdown

@user Contacts! Are they tough to have on?

@user @user! Not at all..just tires the eyes a bit..depending upon your tolerance

@user But they don't have any power right? Cuz my vision is 20/20 bebe ;)

@user Haha. Mine don't

This is what happens to me when left alone for the week in the cold! #upholstery #newfad #devonlife #upcycle #saynotochintz

This is what happens to me when left alone for the week in the cold!

@user But......guess who's reunited tomorrow? X

Got my rug today #new #newfad #buyrugnow #youwilllove #now

Got my rug today

@user Actually got that

@user ENGLISH @user

@user Noooooo @user

@user Why

@user R ur J's 2 expensif

@user Yes @user

@user Ohmygod @user

My #newfad #iputthatshitoneverything 
#healthyeats #fitfam #foodporn #avocadoaddiction 🍈🍐🌳🍏

My 🍈🍐🌳🍏

@user Try mixing it with protein powder to make a pudding...it's weird but good haha

I'm thinking of getting these with a blue tint? #Optometrist #audiavision #newfad

I'm thinking of getting these with a blue tint?

@user Great look on you.

@user I vote yesssss!

Excited about my new Fitbit band!! #socomfy #haveitinblacktoo #hairbandsasbracelets #newfad #fitandfab #healthy

Excited about my new Fitbit band!!

@user @user Where'd you get that??? Love it!

@user www.griffintechnology.com

@user Nice pic!

We made ciabatta slippers and it was hilarious.
#dayolds #newfad

We made ciabatta slippers and it was hilarious.

@user Nice new loafers you have there, @user

Water. Hmmmm, I dunno. Sounds awfully healthy. 
#wholefoods #healthy #water #glutenfree #nondairy #free #fitspo #damo #fitfam #health #healthfood #hydrate #hydration #lol #kcco #sugarfree #deprivation #newfad #liquiddiet #humpday #camelhumps #theberry #berrylove #fitness #fitfamily #fitmoms

Water. Hmmmm, I dunno. Sounds awfully healthy.

@user Super!

@user Pain is weakness leaving the body

@user Found your page very motivating! Thank you! -Libby

@user Very best!

@user Love it!

@user Beautiful!

@user Wow!

@user 👌

Sporting a new look in the office..gotta take a pic bec I may not wear it anymore if people say I look $+#¶!d..#jogger #wooljogger  #noitsnotfloodedinthehouse #noitdidntshrinkinthewasher #yesidontskiplegdays #legday #style #fashion #newfad #whereimsittingwhatimholding #nowtrending #pantfaultlinesoon

Sporting a new look in the office..gotta take a pic bec I may not wear it anymore if people say I look $+#¶!d..

@user That is the new fashion.

@user I know but heads turn as i walk pass by folks at work..must be mi muskels...

She's got skillz. #newfad #bridging

She's got skillz.

@user Cool!!

@user Better keep ahold of her with talent like that!

@user Taking "planking" to a whole new level !

To cool too wear them right. #newfad

To cool too wear them right.

@user Well hello cutie!!!!!

@user Awwww he is getting so big 😍

@user @user I love a man with his own his own style :)

@user 😍😎

@user @user he is handsome no matter what!

Mmmmmm yum.... Finally getting into the swing of the #LCHF thang. #newfad #diet #whippedcream #coffee

Mmmmmm yum.... Finally getting into the swing of the thang.

Scroll to Top